sobota, 31 maja 2014

Na poprawę humoru ;)

Cześć dziewczyny!

Mała prezentacja moich małych zdobyczy- po niezwykle okazyjnych cenach...

Przygotowując się do dość intensywnego czerwca i lipca (obfitującego w rodzinne spotkania i śluby) postanowiłam zainwestować w podkład firmy Revlon- Photoready oraz w primer z tej samej firmy. Podkład mam w kolorze 003 Shell. Wiele dobrego słyszałam o tym podkładzie i nie mogę się doczekać kiedy go użyję po raz pierwszy, ale póki co muszę wykończyć poprzednie 2 otwarte:/
Produkty marki Revlon kupiłam w promocji- bup trzy za dwa w drogerii Superdrug. Dorzuciłam jeszcze Revlon Colorburst Balm Stain. Za wszystko zapłaciłam tylko 25 funtów więc byłam bardzooo zadowolona.

Kolejnymi zdobyczami są puder marki Korres który dorwałam za całe 3 funty! Gdzie cena regularna chociażby w Sephorze to 150 zl. Puder jest absolutnie świetny, sprawia wrażenie kosmetyku luksusowego. Ma przyjemny zapach, ładnie rozświetla cerę i utwardza makijaż. póki co jestem zachwycona. Kolejna zdobycz to róż Maybelline Colorshow za który zapłaciłam 1.5 funta :) Ma śliczny, delikatny kolor, nie zawiera w sobie drobinek, daje wrażenie wypoczętej i zdrowej cery. Jako że w swojej kolekcji posiadam mnóstwo lakierów do paznokci, nie mogłam przejść obojętnie obok lakieru Sally Hansen- Sugar Coat za jednego funta! Wybrałam kolor 230 Pink Sprinkle i muszę powiedzieć że zakochałam się w tym kolorze i formule. Jest fantastyczny! Mam go na paznokciach od wtorku i trzyma się świetnie. Mam nadzieję tylko że przez tą swoją piaskową strukturę nie będzie sprawiał problemów podczas zmywania.

Oprócz zacnych zdobyczy zakupiłam jeszcze  lakier do włosów Schwarzkopf Got 2 Be- to tak na zapas tylko;) 

Jak Wam podobają się moje kosmetyczne zdobycze? Ceny zachwycają, prawda?

Jeszcze słowem wyjaśnienia- ostatnimi czasy dość długo mnie nie ma. Stoi za tym praca. Bycie nauczycielem na pełen etat w UK jest o wiele trudniejsze niż uczenie w PL...

Mimo wszystko mam nadzieję że wkrótce będę miała więcej czasu na blogowanie;)

Pozdrawiam was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn