piątek, 23 listopada 2012

Ulubione maseczki

Witajcie kochane!

Zaniedbuję troszkę tego mojego bloga...ale to się zmieni;) Dzisiaj nawet mój Grahamek stwierdził że dawno nic nie pisałam. Siedzi sobie i ogląda "Peep Show", a ja piszę kolejną notkę ;) Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ulubionymi maseczkami do twarzy. Niestety, maseczkę nr 1 zużyłam, i nie zrobiłam zdjęcia żeby wam pokazać ulubieńca, ale mam inne ulubione w zamian:)


Strasznie lubię maseczki firmy Dax Cosmetics z serii "Perfecta- Beauty Mask". Aloesowa na twarz i szyję, jest właśnie moim numerem 1. Pierwsze co mnie do niej przekonało to fenomenalny zapach, i cudne nawilżenie które pozostawia na skórze. Widocznie wypoczęta i odżywiona skóra, mięciutka w dotyku. Podobnie jest w przypadku drugiej maseczki z tej samej serii- "Beauty Mask koktajlowa maseczka S.O.S na twarz i pod oczy". Zawiera w swoim składzie złoto 24-karatowe (zapewnienie producenta ;) ) oraz kwas hiaulorowy, który jak wiemy cudnie wpływa na cerę. Maseczka ma za zadanie rozświetlać naszą zmęczoną i niedotlenioną cerę. Ja używam jej w przypadkach nagłych, czyli np ważne wyjście lub świąteczne okazje. Sprawdza się idealnie w takich sytuacjach :)
Zalety obu maseczek, jak i wielu innych z tej serii, jest cena- 1,60 zl- 2,00 zl, oraz wydajność. Ja używam jednej saszetkę na 3 lub nawet 4 razy. 
 Kolejna maseczka którą polecam jest maseczka którą można zakupić w Rossmannie- Rival De Loop "Klarende Maske". Maseczka również tania, i bardzo dobra. Jestem fanką rozświetlenia i również ta ma za zadanie rozświetlać cerę. Jest maseczką glinianą, więc troszkę paprania się z nią jest, ale jest super. Również starcza na kilka użyć.

Mam cerę troszeczkę naczynkową, więc ostatnio rozglądam się za odpowiednimi maseczkami do tychże celów, szczególnie ze zbliża się zima. 

Jakie są wasze ulubione maseczki? Pozdrawiam serdecznie i do napisania;)
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn