piątek, 30 listopada 2012

Tani odpowiednik Chanel Coco Mademoiselle

Witajcie dziewczyny!

Dzisiaj będzie o zapachu, i to nie byle jakim, bo tanim:) Po co przecież wydawać fortunę skoro można zaoszczędzić, szczególnie przed okresem świątecznym, lub zaoszczędzone pieniążki przekazać na cele charytatywne, prawda? Podejrzewam że nic odkrywczego, i pewnie wiele z Was już o tym wie, mianowicie zakupiłam jakiś miesiąc temu perfum Suddenly Madame Glamour, których sprzedaż prowadzi sieć marketów Lidl. Zapach jest idealnym duplikatem perfum firmy Chanel Coco Mademoiselle. 



Kiedyś moja siostra podarowała mi podobnie pachnące perfumki, których firmy nie pamiętam :( Ale, wówczas zapach mi się nie podobał. Kobieta zmienną jest, i teraz taki zapach uważam za ładny, stąd zakupiłam sobie taki zapach. Do niektórych rzeczy trzeba dorosnąć, jak np do malowania paznokci na odważniejsze kolory, albo do czerwonej szminki;)
Od koleżanek które miały oryginalne perfumki Chanel, stwierdziły że trzymają się tak samo długo, i tak samo intensywnie pachną. Pamiętajmy jednak że skóra każdej z nas jest inna, i zapach może nieco różnić się od siebie kiedy wejdzie w reakcję ze skórą.

Polecam Wam te perfumki, gdyż cena jest interesująca- mianowicie w Polsce od 13 do 20 zl, a ja w UK zakupiłam za 2 funty:) 
Lecę zajadać się zupką gdzybową.
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do subskrypcji mojego bloga;)

Prettyington
xxx

1 komentarz:

  1. sprawdz tutaj
    http://www.merin.pl/szukaj.html/szukaj=Mademoiselle

    jest kilka różnych zamienników Mademoiselle
    polecają Paris Bleu Sanderling

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn