wtorek, 14 maja 2013

Moje pierwsze produkty MAC

Cześć dziewczyny!

Deszcz, deszcz, deszcz....stęskniłam się za nim. Może to Was zaskoczy, ale ostatnimi czasy w Anglii nie padało, a dni były ciepłe i słoneczne:) Dzisiaj mój upragniony deszcz, który uwielbiam, szczególnie wtedy kiedy zasypiam..nie wiele jest rzeczy na tym świecie dzięki którym potrafię się zrelaksować...ta jest właśnie jedną z nich:)

Dzisiaj mam Wam do przedstawienia moje pierwsze cienie firmy MAC. Od razu muszę zaznaczyć ze gdyby nie okazyjna cena, raczej bym nie kupiła ich. Mogę testować drogie kosmetyki, ale zdecydowanie bardziej wolę wyszukiwać perełki za rozsądną cenę.

Tak prezentują się moje zdobycze:


Pigment nazywa się Pink Opal, natomiast cień do powiek Yougurt. 





Cień do powiek jest matowy w kolorze bladego, mętnego, delikatnego różu, i  do moich zielonych oczu nadaje się idealnie aby je rozświetlić.


Z pigmentem muszę się jeszcze za przyjaźnić i nauczyć poprawnie nakładać, ale jest to mój pierwszy pigment więc mam wybaczone;)

Póki co jestem zadowolona z mojego zakupu...dwa w cenie 10 funtów:D Mam zamiar dokupić jeszcze kilka produktów tej marki, żeby przetestować na sobie i uzbierać kosmetyki do rozdania które gdzieś w mojej głowie już kiełkuje:)

Jakie macie zdanie o tej marce? Ciekawa jestem Waszych opinii.
Dobra kochane, ja zmykam się relaksować gorącą kąpielą,
Pozdrawiam Was serdecznie,
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn