niedziela, 1 września 2013

Letni ulubieńcy




Cześć dziewczyny!

Lato nie ubłagalnie minęło, przynajmniej te meteorologiczne, a pogoda ustępuje mojej ukochanej jesieni, nie mogę się powstrzymać i muszę to powiedzieć--> od jesieni to już żut beretem do mojej 
 najwspanialszej pory roku---zimy:)

Do rzeczy- dzisiaj chcę Wam przedstawić moich letnich ulubieńców. Są to kosmetyki zarówno pielęgnacyjne jak i kolorówka których najczęściej używałam podczas tych trzech miesięcy lata. 



  1. Bronzero- róż Africa W7
  2. Avon Perceive Dew
  3. Ziaja krem na dzień do skóry naczynkowej
  4. La Roche Posay- Anthelios XL faktor 50
  5. Ziaja Sopot Sun- kojący po opalaniu
  6. Green Keratin- serum do twarzy z kwasem hialuronowym i wit. C
  7. Spray do opalania z faktorem 15
  8. Rimmel- Instant Tan Shimmer
  9. Loreal- Skin Perfector- żel/scrum do mycia twarzy
  10. Loreal- micel do zmywania makijażu
  11. Oliweczka z Bambino
  12. Eveline odżywka diamentowa
  13. Miętowy lakier z MUA
  14. Revlon 281 Classy
  15. Delia nr. 148
  16. Rimmel 415
  17. Sally Hansen 560 Kook-A-Mango
  18. Maybelline Rocket Volume Mascara
  19. Collection 2000 korektor
  20. Essence- kredka czarna/biała
  21. Żel ze świetlika lekarskiego
  22. Sleek- ink pot
  23. Maść z wit. A
  24. MAC- puder nr. NC30
  25. MAC- cień do powiek Shroom
 Dużo tego nie ma prawda? ;) 
Mam nadzieję że Was nie przynudziłam moją listą ulubieńców. Czekam na wasze komentarze!
Miłego tygodnia, buziaki:)
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn