sobota, 1 grudnia 2012

Olejek do pielęgnacji paznokci i skórek

Cześć dziewczyny!


Raz na tydzień lub dwa tygodnie, staram się poświęcić więcej czasu moim paznokciom. Oprócz kąpieli w ciepłej oliwie i soku z cytrynki, używam olejku do pielęgnacji, którym jest "Sensique- aromatyczny olejek pielęgnacyjno- odżywczy do paznokci i skórek- lawenda". Zakupiłam go w maju z drogerii Natura za cenę 10 zl. Mój olejek ma pojemność 30 ml, ale są również dostępne 15 ml buteleczki. 


Bardzo lubię ten produkt, a w dodatku ma cudną pipetkę którą łatwo nabierać produkt i aplikować żądaną ilość. Ja zwykle daję dwie lub trzy kropelki na wacik kosmetyczny i trę płytkę paznokcia i skórki. Pozostawiam do wchłonięcia, i masuję skórę dłoni jednocześnie. Taki mały zabieg, a tak potrafi poprawić humor. Lakierek który widoczny jest na zdjęciu to Revlom 799 "Plum Night". 

Tak w ogóle, jest coś o czym chciałabym się z Wami podzielić. W końcu coś się odmieniło! Wszystko zaczyna się cudnie układać, i jestem przeszczęśliwa:) W wielkim skrócie powiem że nareszcie znalazłam pracę, w moim zawodzie- nauczyciel:) Już nie mogę się doczekać, znowu pracować z dzieciakami:) 
Trzymajcie za mnie kciuki:)
Ja tymczasem zmykam robić porządki.
Pozdrawiam Was serdecznie, i życzę udanego weekendu.

Buziaki
xxx
Prettyington

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn