sobota, 9 lutego 2013

Moje trio do włosów

Witajcie dziewczyny!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moim trio do pielęgnacji włosów. Otóż są to: szampon Schwarzkopf Gliss Hair Repair with Liquid Keratin Liquid Silk Shampoo, do tego odżywka w sprayu oraz odżywka Loreal Paris Elvive Nourish and Shimmer Highlights Conditioner. 





 Jestem strasznie sentymentalna, a już w szczególności przywiązuję się do zapachów które kojarzą mi się z miejscami, pogodą, ludźmi, sytuacjami, etc. To właśnie też zapach często sprawia że decyduję się na kupno kosmetyku. Tak też było z tym szamponem, którego zapach jest przecudny. Mnie SLSy, parabeny, gliceryna, silikony nie odstraszą od kosmetyków, głównie dlatego że jestem szczęśliwą posiadaczką bezproblemowych włosów i w miarę bezproblemowej cery. Ale to o tym trio miało być;) Szampon cudnie się pieni, zabójczo pachnie, nadaje włosom śliczny blask, odżywia moje długie włosy. W połączeniu z odżywką z tej samej serii, która jest dwufazowa i należy ją wstrząsnąć aby obie fazy się wymieszały, moje włosy są mocniejsze i ładnie się rozczesują. Odżywki nie spłukujemy, co moim zdaniem jeszcze bardziej zwiększa jej działanie. Stosuję jeszcze odżywkę Loreala ze względu na efekt rozświetlenia włosów, nikłego ale zawsze. Nigdy jeszcze nie farbowałam włosów, i szczerze powiem że boję się takiego zabiegu, ale ze względu na ograniczoną ilość słoneczka moje włosy ciemnieją:( Zanim jednak zdecyduję się na farbowanie, na pewno przetestuję domowe sposoby. Azulan już mam od dawna i jakąś recepturę na płukankę trzeba byłoby znaleźć. Jakieś sugestie? ;)

Jak to dobrze że już jest weekend. Jeszcze tydzień szkoły i można odpocząć od uczniów i całego grajdołu dojeżdżania i innych męczących spraw. A już za 10 dni przeprowadzka do nowego mieszkania!!! Jej, strasznie się cieszę a do tego mój kochany Grahamek wprawił mnie w osłupienie mówiąc że ma dla mnie biurko które nadaje się na toaletkę dla mnie do naszej nowej sypialni! Moja pierwsza toaletka z pierwszego zdarzenia:) Po prostu super:)

Muszę chwilowo zejść na ziemię i wykorzystać sobotę na porządki i zakupy.
Pozdrawiam serdecznie:)
Prettyington


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn