piątek, 22 lutego 2013

Korektor pod oczy

Cześć dziewczyny!

Ja jestem w trakcie przeprowadzki, więc wciąż mały rozgardiasz wszędzie, ale już na nowym mieszkanku jesteśmy. Korzystając z tego że internet mam chwilowo, chciałabym Wam przedstawić produkt angielskiej firmy Collection 2000 Illuminating Touch Brightening Concealer. 


Moim zdaniem jest to odpowiednik dostępnego w Polsce Essence Stay Natural Concealer. Produkt z  Collection 2000 kosztuje zwykle około 4 funty, natomiast ten z Essence około 10 zl. Sińców pod oczami na całe szczęście nie mam, ale zmęczenie czasem jest widoczne, a oba produkty nadają się idealnie do maskowania i rozświetlenia delikatnej skóry pod oczami. Ładnie stapia się ze skórą, jest niewidoczny po roztarciu (w tym celu używam opuszki palców) i powoduje że skóra wygląda na zdrową i nie odcina się od reszty twarzy. Bardzo lubię pędzelek który jest wbudowany w ten korektor, ale ja od czasu do czasu go myję gdyż nie mam zamiaru roznosić ewentualnych bakterii w okolice oczu, fuj, okropność!  Używam go od miesiąca, i muszę powiedzieć że jest wydajny, czego nie mogłam powiedzieć o produkcie z Essence. Ze względu na różne kolory cery kobiet na wyspach, odcieni tego korektora jest kilka i ja mam nr 2 natural. Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu, ale chodzi za mną korektor z Bourjois Healthy Mix.

Może Wy mi poradzicie dobry korektor, również na małych nieprzyjaciół na twarzy? W tym temacie moja wiedza jest niewielka.
Ja tymczasem wracam do układania rzeczy w szafkach i planowaniu co gdzie powkładam w toaletce.
Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam Was serdecznie, i do napisania!
xxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn