czwartek, 11 kwietnia 2013

Jeden lakier, dwie możliwości.

Cześć dziewczyny!

Wciąż mamy przerwę od szkoły, także ostatnie dni przed powrotem do pracy spędzam na uczeniu się i relaksowaniu. Książeczka którą obecnie pochłaniam dla zdecydowanej większości mało interesująca, ale dla ciekawych powiem że pozycja nazywa się English Teacher's Handbook. 

W przerwach pomiędzy  czytaniem książki i ogólnym lenistwem, postanowiłam pomalować sobie paznokcie;) Jakież moje zdziwienie było kiedy nagle mój matowy Revlon 507 Fire Fox z matowego stał się błyszczącym lakierem!!! Wszystko za sprawą testowanego przeze mnie top coatu Seche Vite. 

Przed:





Po nałożeniu top coatu Seche Vite:





W sumie to nawet cieszę się że mogę uzyskać taki efekt z tym top coatem przy lakierach matowych. To jakby mieć dwa różne lakiery;) Ale..Ameryki nie odkryłam, nie tylko z tym top coatem można uzyskać taki efekt, zwykły lakier bezbarwny zrobi dokładnie to samo. 

Już jutro pojawi się recenzja samego top coatu, także zapraszam.

Pozdrawiam Was serdecznie,
i zapraszam do subskrypcji bloga;)
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn