środa, 10 kwietnia 2013

Real Techniques- Stippling Brush

Cześć dziewczyny!

Mam nadzieję że u Was pogoda wiosenna w pełni, bo u mnie cieplutko i milutko za oknem;)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój pierwszy pędzel marki założonej przez Samantę Chapman, Real Techniques - Stippling Brush. Jest to pędzelek do wykonywania makijażu płynnymi i kremowymi kosmetykami jak np podkłady. Do tej pory miałam pędzel do podkłdu języczkowy, i bardzo chciałam wypróbować Stippling Brush.

Pędzel był ładnie zapakowany, co bardzo mnie ucieszyło bo włosie było bezpieczne od wszelakich odgięć,a samo opakowanie z żetelnymi informacjami o produkcie, i adresem strony internetowej oraz z rekomendacją właścicielki firmy. Włosie jest sztuczne, mega mięciusieńkie i praca z nim jest samą przyjemnością.


      Jak widać na zdjęciu, pędzel może swobodnie stać na trzonku bo jest stabilny, a po za tym sam trzonek jest wygodny w trzymaniu podczas wykonywania makijażu. Póki co nie widzę minusów, ale mój pędzelek mieszka na toaletce dopiero kilka dni, więc zobaczymy jak będzie się sprawdzał po kilku praniach, i kilku miesiącach ciężkiej pracy;)
Na mojej "Wish list" zapisałam ostatnio komplet pędzli Hakuro, i mam nadzieję że góra za dwa miesiące będą moje;)

Co sądzicie o pędzlach tej firmy, i jakie są Wasze ulubione pędzle do makijażu?

Zapraszam do komentowania.

Pozdrawiam serdecznie,
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn