poniedziałek, 22 października 2012

Lakiereczek

Witajcie kochani! 
Udany początek tygodnia! Oj tak, zapowiada się bardzo bardzo miło. Dziś sprawiłam sobie małą przyjemność, mianowicie zakupiłam sobie prześliczny, złoty drobno cekinkowy lakier firmy Skinful Colors. Co prawda firma z USA, ale czasem można ją znaleźć i tu w UK. Lakierek zakupiłam z myślą o zimie. Nałożony na inny lakier, prezentuje się niesamowicie. Wypróbowałam na wszystkich kolorach lakierów które posiadam, i jestem zadowolona. Najlepiej prezentuje się na odcieniach czerwieni- taka kompozycja przypomina mi o świętach Bożego Narodzenia właśnie:) Również ładnie prezentuje się na malinowych i ciemnych śliwkowych odcieniach.
Oto sam lakier i jego efekt na różnych kolorkach:


Niestety nie mam zbyt dobrego aparatu, więc nie wszystkieg zdjęcia są korzystne, ale cóż;) Jakoś wyszło. Podoba Wam się takie rozwiązanie? Zapraszam do komentowania.
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn