niedziela, 21 października 2012

Zmywacz do paznokci Sensique z gąbką.

Dzisiejszy bohater recenzji to zmywacz do paznokci z gąbką firmy Sensique. Firma Sensique jest firmą dostępną w drogeriach "Natura", i nie powiem że nie ale ma w swojej ofercie głównie kolorówkę którą uważam za ciekawą i niedrogą. Ale..no właśnie. Skusiłam się na ten zmywacz do paznokci z wygody. Ciekawa byłam rozwiązania zmywacza z wbudowaną gąbeczką, o sympatycznym delikatnym zapachu kokosa, a do tego bezacetonowy, z ochronnym składnikiem natłuszczającym, z prowitaminą B5, a do tego ma dbać o skórki. Nie brzmi zachęcająco? No więc skuszona jego wygodą, i ceną- 3,5 zl, zakupiłam. Słyszałam że gąbeczka nie zmieni koloru ze względu na lakier. Niestety...pierwszy lakier który wypróbowałam na nim to  mocna czerwień, i zmywacz tudzież gąbka, od razu "wsiąknął" kolor:/ Skórki wokół paznokcia wysusza, a płytka paznokcia pozostaje strasznie zmatowiona- wręcz niezdrowo:( 
Widziałam w UK podobne specyfiki i chyba je wypróbuję.

Tak prezentuje się produkt po 6 miesiącach posiadania:


 Miałyście kiedyś ten, lub podobny zmywacz do paznokci, jeśli tak to jakie są wasze odczucia? 
Chętnie poczytam o waszych ulubionych zmywaszach do paznokci.

Pozdrawiam, 
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn