sobota, 2 marca 2013

Top coatowy zachwyt

Cześć dziewczyny!

Po okropnym rozczarowaniu spowodowanym top coatem z firmy Sally Hansen No Chip, przyszedł czas na zachwyt w postaci Essie No Chips Ahead. 


Zakupiłam go w drogerii Boots za cenę ok 9 funtów. W Polsce można go znaleźć w Sephorze i w Douglasie. W opakowaniu jest 13,5 ml, konsystencja jest bardzo lejąca, więc ładnie się rozprowadza na paznokciach. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, gdyż spełnia swoją funkcję wyśmienicie. Kolor na paznokciach może i nie utrzymuje się do 10 dni jak obiecuje producent, ale u mnie, co uważam za osiągnięcie, lakier utrzymał się do 4 dni bez poprawek! Muszę znowu zaznaczyć ze dłoni swoich nie oszczędzam, i podejrzewam że kolor nie zacząłby odpryskiwać gdyby nie kontakt z Cilit Bang;) 

Jeśli zastanawiacie się nad dobrym top coatem to polecam wypróbowanie tego produktu. Pamiętajmy jednak że to co pasuje jednemu nie musi sprawdzić się u drugiego;)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowani.
Prettyington
xxx
 

1 komentarz:

  1. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn