niedziela, 17 marca 2013

Moja mała kolekcja lakierowa

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją małą kolekcję lakierową, która systematycznie się powiększa.  Całe szczęście niedawno odnalazłam pomocnika Essie No Chips Ahead  który pomaga moim kolorkom przetrwać więcej jak jeden dzień (wiem, wiem pechowiec ze mnie pod tym względem dlatego poważnie zastanawiam się nad zainwestowaniem w hybrydki Sally Hansen).

Tak oto prezentuje się moja mała kolekcja:)


Przedstawię ją Wam partiami:



Po kolei: Sally Hansen No Chips,  Essence Quik Dry Topcoat, Golden Rose with protein 336, All About Nails Bronze, All About Nails Plum Raisin, Sensique Trendy Nails 143, Skinful Colors PAris 856, Chit Chat Copper, Revlon 799 Plum Night, Revlon Matte 507 Fire Fox


  
Sally Hansen Without a Stitch, Sally Hansen Terracotta, Bell French Manicure 03, Bell Fashion Colour (numerek mi się starł), Lakierek dołączony do zestawu z Biedronki x lat temu, Miss Sporty 
 344, Miss Sporty 425, Delia Coral Prosilk 148



Miss Selene 165, Miss Selene 106, Rimmel 60 Seconds Camouflage 830, Rimmel 60 Seconds Instyle Coral 415, Eveline Cosmetics SOS dla krychych i łamliwych paznokci, Essie No Chips Ahed.

Tak prezentuje się moja mała kolekcja, i jak wcześniej wspominałam wciąż się powiększa. Muszę Wam przyznać dziewczyny że na prawdę poważnie zastanawiam się czy nie zainwestować w Sally Hansen hybrydy, gdyż irytuje mnie okropnie fakt że kolor z paznokci odpryskuje mi ledwie po 2, 3 dniach. Nigdy nie miałam paznokci sztucznych, żelowych, akrylowych etc, i raczej w życiu takiej opcji się nie podejmę, ale hybrydki...hmm...jak najbardziej.

Miała któraś z Was hybrydki?Zapraszam dokomentowania:)
Ja zabieram się za sokowanie, o którym napiszę Wam już wkrótce.
Życzę Wam udanej niedzieli kochane!
Pozdrawiam serdecznie!
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn