sobota, 30 marca 2013

Życzenia świąteczne


Moje drogie!

Z okazji świąt Wielkiej Nocy, chcę Wam złożyć serdeczne życzenia zdrowych, spokojnych, mokrych ale nie zimnych świąt spędzonych w gronie najbliższych, dużo śmiechu i radości oraz jajek malowanych.

 

Ten czas jest wyjątkowy dla wielu z nas, dla mnie również dlatego że spędzam pierwsze w życiu święta bez najbliższych, na obczyźnie. Oczywiście jest ze mną mój Grahamek, powód dla którego właśnie wyemigrowałam, oraz angielska część rodziny, ale jednak to nie to samo co mamusia i tatuś, i cała kochana ferajna oczywiście;)

Wszystko będzie dobrze! :)

Wszystkiego najlepszego jeszcze raz, i do napisania w kwietniu;)

Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn