poniedziałek, 18 marca 2013

Sokowanie

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj inaczej jak kosmetycznie, gdyż dzisiaj mój soczek:)
Kilka tygodni temu zakupiliśmy sobie sokowirówkę z której staram się korzystać codziennie, albo co drugi dzień.  Nie lubię soków dostępnych w sklepach, szczególnie tu w Anglii, gdyż są nasycone chemią i cukrem, a mnie nie odpowiada takie coś:/
Buntuję się przeciwko okropnym sokom i robię własne, które są źródłem cennych witamin i minerałów:) Tutaj jak widzicie na jeden raz wypijam kilka marchewek które pomagają w ładnym kolorze cery, bananki, seler zielony, jabłko i pomarańczę.


Z ilości warzyw i owoców na zdjęciu wychodzi mi około 400 ml soku. Jeśli nie wypijamy soku chwilę po jego wykonaniu, dodaję wyciśniętą cytrynę która przedłuża świeżość soku i powoduje że witaminki nie utleniają się zbyt szybko:)


Bo o zdrowie kochane trzeba dbać, a soczki pomagają nie tylko na nasze piękno zewnętrzne ale przede wszystkim na piękno wewnętrzne:) Ja po takim soczku własnej roboty zawsze mam dobry humor i czyste spojrzenie na świat:)

No dziewczynki, zabieramy się za sokowanie:)
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyington
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn