poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Halo, żyję;)

Cześć dziewczyny!

Mój urlop w Polsce niestety dobiega końca, i już jutro powrót do Anglii. Całe szczęście do pracy idę dopiero 3 września; jak dobrze pracować w szkole;) 

Niemalże półtora miesiąca w przerwie od prowadzenia bloga spowodowana niestety była mnóstwem pracy i obowiązków, ale również chęcią zdystansowania się do wszystkiego. Od kilku lat oglądam różne dziewczyny na YT, czy to Polskie czy zagraniczne, czytuję blogi Polskie i zagraniczne, i ze smutkiem stwierdzam że widzę dość sporo obłudy i kopiowania siebie nawzajem. Całe szczęście jest mnóstwo vlogerek i blogerek które są naturalne, nikogo nie udają i cały czas są prawdziwe;) 
Mój ukochany namawia mnie do kręcenia filmików, ale...nie wiem sama. Czasem mam wrażenie że pomysły się wyczerpały dlatego też wiele dziewczyn jest takich do siebie podobnych. Po za tym, czy nauczycielce wypada kręcić filmy na YT ;)

Och..musiałam trochę napisać o tym co mnie czasem irytuje, choć mogłabym pisać o tym godzinami;) 
Mam nadzieję że nikogo nie uraziłam i już niedługo wracam z nowymi recenzjami tanich kosmetyków;)

Pozdrawiam serdecznie,
buziaki i do napisania
xxx 

2 komentarze:

  1. Jak najbardziej nakręcaj filmiki. Z chęcią bym oglądała :)
    Nauczycielce jak najbardziej wypada :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://czarnamyszka1994.blogspot.com/ ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Decyzja co do nagrywania jeszcze we mnie dojrzewa, a Twój blog jest bardzo interesujący;) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn